La teva pàgina web,
ara més fàcil que mai.

Creem el flow identitat digital pàgina web negoci en línia llançament

Som l’equip màrqueting digital que estàs buscant. La nostra especialitat?  Estratègies Digitals de negoci, Disseny de Funnels de Venda i Creació de Contingut Audiovisual.

Creem estratègies de màrqueting digital que et faran destacar de la teva competència amb unes xarxes socials professionals, un lloc web autogestionable i un email màrqueting automatitzat.

No perdis més temps i diners en accions digitals que no donen resultats.

Ajudem a nòmades digitals i empreses a construir negocis intel·ligents.

Com ho fem? Descobreix-ho agendant la teva primera consultoria:

Comencem?

Pàgina web

Tingues el control total del teu negoci digital i treu el màxim partit a les estratègies de màrqueting.

Xarxes socials

Creem contingut de valor i estratègic. Genera una comunitat i aconsegueix els teus objectius.

Email Màrqueting

Converteix els teus emails en una experiència personalitzada per als teus clients a través de l'automatització i les tècniques d'email màrqueting.

SEO + Copy

Optimitza la teva web per aparèixer a les primeres posicions de Google i crear autoritat + vendes

Consultoria

Dissenyem la teva estratègia de màrqueting que et permeti assolir els objectius que tinguis definits pel teu negoci.

Pack Negoci

Vols emprendre un nou negoci? Preparem tots els bàsics que necessites per començar.

Dissenyem un pla a mida per a tu

Tots els nostres serveis comencen amb una anàlisi de la situació actual, la definició dels objectius i el disseny de les estratègies digitals pel teu negoci.

Abans de començar qualsevol pla o estratègia de màrqueting digital hem de conèixer el punt d’on partim i quina és la competència de la marca i com es comporta als mitjans en què volem centrar-nos.

Fem un Benchmarking competitiu on extraiem els punts forts i els punts febles de la competència per tenir en compte quina acció seguir.

Després de l’anàlisi del mercat del sector de la marca o empresa, hem d’analitzar quina proposta de valor fem i quines són les nostres debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats utilitzant la tècnica de l’anàlisi DAFO.

Abans de posar-nos a comunicar hem de tenir ben clar on volem que arribi aquest missatge i quina acció provoqui.

Per conèixer el nostre client ideal, hem de contestar unes preguntes bàsiques indispensables per desenvolupar l’estratègia de comunicació de la marca. (edat, gènere, país, comportament, valors, creences, …)

I sobretot, abans de posar-nos a caminar, cal saber on volem arribar. Sense un pla no hi ha èxit.

Hem de conèixer molt bé quins són els nostres objectius generals i específics de la nostra empresa i/o projecte.

Aquests objectius han de ser objectius a curt, mitjà i llarg termini i han de ser objectius SMART que siguin calculables per poder analitzar els resultats.

Avui disposem de milers d’opcions i recursos per al nostre negoci, però abans d’actuar estudiarem quina és la que encaixa millor.

No totes les estratègies de màrqueting digital funcionen per a totes les marques o empreses. Per això és molt important saber decidir quines seran les millors accions de comunicació que es faran per assolir els objectius fixats i els resultats desitjats.

El motor de funnelpress®

Casos d'èxit

Pàgina web Empresa

Equip de Màrqueting

Botiga online

Estratègia i desenvolupament digital

Pàgina Web Professional

Disseny de marca i web